להזמנת ביובית

ניר

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. ביובית
  4. שירותי ביובית

שירותי ביובית

הסתימה לא משתחררת ולכם נמאס כבר לשלם אלפי שקלים לאינסטלטורים שלא פותרים את הבעיה? הגיע הזמן להתקשר אל חברת גבאי שאיבות. כחברה מובילה בתחום האינסטלציה (חברה שמספקת שירותי ביובית באופן קבוע), יש לנו את היכולת הדרושה לטיפול בסתימות מורכבות וסתימות עמוקות.

מדוע הסתימה חוזרת?

כאשר אינסטלטור מטפל בסתימה הוא עושה כמיטב יכולתו על מנת לנקות מהצנרת את כל הלכלוך והפסולת שגרמו לחסימה. למרות זאת, בשל הגישה המוגבלת והמבנה הנסתר של הצנרת, לא ניתן לוודא שהצנרת אכן נותרה נקייה. ישנם לא מעט מקרים בהם האינסטלטור מצליח לנקות את הלכלוך מהצנרת רק באופן חלקי. קיימים גם מקרים בהם הלכלוך נדחס פנימה אל אזור עמוק יותר של הצנרת וגורם שם לסתימה מורכבת לטיפול.

שירותי ביובית נחוצים על מנת לבצע שטיפה עוצמתית בלחץ מים גבוה לצנרת. אם יש אצלכם סתימה חוזרת שאינה משתחררת על אף שהזמנת כבר כמה אינסטלטורים – סביר להניח שהפתרון היחיד לבעיה שלכם הוא הביובית של חברת גבאי שאיבות.  

איך מזמינים שירותי ביובית?

כל שעליכם לעשות בכדי לטפל בבעיה אחת ולתמיד הוא לפנות אל חברת גבאי שאיבות. החברה מחזיקה באופן קבוע ביובית ובמידת הצורך היא גם תופעל. הביובית מחדירה אל מערכת הביוב מים בעצמה כה חזקה כך שגם הסתימות העמוקות והקשות ביותר משתחררות ברגע. ניתן להזמין גם פעולת ניקוי של קווי הביוב כך שתוכלו להבטיח לעצמכם שנים רבות של צנרת תקינה ונטולת סתימות.

שאיבת הצפות ביוב:

מקרים בהם מי ביוב מתוך הצנרת עולים ומציפים את החצר דורשים טיפול מידי. תכולת צנרת הביוב היא מקור לגורמים מזהמים מסוכנים ביותר. עליכם להזמין מיד שירותי ביובית על מנת לשאוב את המים ולבצע ניקוי של הצנרת. הצפות ביוב מהוות מפגע תברואתי מסוכן אותו יש למנוע בכל מחיר. תחזוקה נכונה של הצנרת יחד עם טיפול מקצועי ומהיר בסתימות יחסכו לכם את הצפת הביוב הבאה.

חברת גבאי שאיבות מתמחה בעבודות אינסטלציה. הצוות המקצועי יודע לטפל בכל סוגי תקלות הצנרת עם דגש על תקלות מורכבות שדורשות שירותי ביובית. אם יש אצלכם סתימה שלא משתחררת אין טעם להזמין שוב את אותו אינסטלטור שלא הצליח לפתור את הבעיה.

 

 


לפרטים והזמנות התקשרו:

או השאירו פרטים:

logo בניית אתרים