להזמנת ביובית

ניר

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. שאיבת הצפות
  4. שאיבת הצפות

שאיבת הצפות

הגעתם הביתה או אל מקום העבודה וגיליתם הצפה? יש אצלכם מים בחניון או במרתף? לנו יש פתרון מהיר ויעיל! שאיבת הצפות שמתבצעת באמצעות ציוד חדיש ומתקדם תפתור לכם את הבעיה במהרה ללא גרימת נזק נוסף. בכל רגע בו המים עומדים הנזק לרכוש שלכם מחמיר כך שכדאי למהר לשאוב את המים, לאתר את הגורמים להצפה ולטפל בהם.

 

שאיבת הצפות

בנושא שאיבת הצפות התקשרו 052-3060344 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

איך שואבים הצפות?

שתי השיטות העיקריות לשאיבת הצפות הן שאיבה עם ביובית ושאיבה עם משאבה מיוחדת. צוות מקצועי ומיומן מפעיל את ציוד השאיבה בצורה בטיחותית, יעילה וידידותית לסביבה. ככל שתקדימו לשאוב את המים כך תהליך הייבוש יהיה זריז יותר ואתם תוכלו לחזור לשגרה. עצמת השאיבה כה חזקה עד כי ניתן לשאוב מאות ליטרים של מים בכל דקה. מכונות השאיבה מצליחות לשאוב בתוך כמה דקות כמויות גדולות של מים.

שאיבת הצפות עם ביובית מביאה עמה יכולת שאיבה גבוהה במיוחד. המים נשאבים אל תוך מכל גדול ומפונים אל אתר פסולת מתאים. הביובית נותנת מענה מהיר, יעיל ועצמתי לכל סוגי ההצפות. במידת הצורך אפשר יהיה לבצע שאיבה ממושכת למשך כמה שעות. שאיבה עם ביובית מתאימה להצפת מקלטים ומגרשי חנייה, הצפות ביוב, הצפה בפיר המעלית, הצפת דירות ועוד. במידה ומדובר בשאיבה של מי ביוב הבחירה בביובית היא הנכונה ביותר לטיפול מהיר ויעיל במפגע תברואתי. מים עומדים מכל סוג מהווים סכנה שדורשת טיפול מידי.

כמה עולה שאיבת הצפות עם ביובית?

העלות של השירות נקבעת בהתאם למורכבות של העבודה, המיקום של המים, המאפיינים של השטח, הציוד הדרוש ומספר שעות העבודה. כל עבודת שאיבה מתומחרת באופן אישי על ידי צוות מקצועי, צרו קשר לקבלת הערכת מחיר. הקדימו להזעיק אל המקום בעל מקצוע מוסמך ומנוסה לאבחון הבעיה ומתן פתרון מהיר ויעיל עוד היום. אם המים עדיין זורמים יש לאתר את מקורם ולהפסיק את זרימתם בזהירות (במידת האפשר). אודות לניסיון רב וציוד מתקדם אנחנו מסוגלים לתת מענה אפקטיבי ומהיר לכל סוגי ההצפות. אל תמתינו אפילו רגע אחד נוסף – התקשרו עכשיו ותקבלו מענה מצוות מנוסה. 


לפרטים והזמנות התקשרו:

או השאירו פרטים:

logo בניית אתרים