להזמנת ביובית

ניר

  1. דף הבית
  2. מאמרים
  3. שאיבת הצפות
  4. שאיבת בורות ספיגה

שאיבות בורות ספיגה

שאיבת בורות ספיגה היא טיפול נכון בפסולת חיוני לשמירה על סביבה ירוקה וניהול נכון של סביבת העבודה. בורות ספיגה ידועים כגורמים מזהמים כך שיש להקפיד לתחזק אותם בצורה מקצועית ומוקפדת. אם יש ברשותכם בור ספיגה ואתם זקוקים לשירות שאיבה הקפידו לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון וציוד מתאים. אם אתם מתכננים הקמת בור ספיגה תוכלו למצוא כאן הסבר ראשוני ורשימת יתרונות וחסרונות.

מהו בור ספיגה ומי זקוק לו?

בורות ספיגה הם בורות אותם כורים באדמה מתוך מטרה לסלק אליהם שפכים בפעולת חלחול ושאיבה. השפכים שאנו מזרימים או שופכים אל הבור מוחזקים בבור לפרק זמן כך שהנוזלים מחלחלים אל האדמה ובבור נותרים רק מוצקים. החלחול של הנוזלים אל האדמה פוגע במי התהום וגורם לזיהום סביבתי כך שיש לצמצם אותו במידת האפשר. את פסולת המוצקים שנשארת בבור שואבים.

קיימים היום שני סוגים של בורות ספיגה : בור ספיגה לשפכים ביתיים ובור ספיגה לפסולת תעשייתית. בעבר (לפני הקמת מערכת הביוב) היו בורות ספיגה בכל שכונת מגורים. כיום, המשרד לאיכות הסביבה קובע תקנות מחמירות ואינו מאשר בקלות הקמת בורות חדשים.

שאיבת בורות ספיגה

בנושא שאיבות בורות ספיגה התקשרו 052-3060344 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

איך מרוקנים בורות ספיגה?

בעבר נהוג היה לרוקן את בורות הספיגה באופן ידני. כיום, הטכנולוגיה החדישה כבר מציעה שאיבת בורות ספיגה ופתרונות טובים יותר. שאיבות בורות ספיגה מתבצעות היום באמצעות ביובית שמפעילה עצמת שאיבה חזקה, שואבת בקלות את כל תכולת הבור אל מיכל גדולה ומפנה את הפסולת אל אתרים מורשים.

מדוע חשוב לשאוב את תכולת הבור?

תחזוקה נכונה של בורות ספיגה דורשת הקפדה על שאיבת בורות ספיגה תכונות עם ביובית. שאיבות בורות ספיגה חיוניות למניעת מצב בו הבור עולה על גדותיו והשפכים מתפרצים החוצה. את תדירות השאיבות קובעים בהתאם לגודל של הבור ובהתאם לכמות השפכים שמוזרמים אליו. כדאי לבצע שאיבה של תכולת הבור אחת לחודש לפחות.

את הביובית מפעיל צוות מקצועי של אינסטלטורים שמתמחה בעבודות מורכבות וטיפול במערכות ביוב גדולות. על רכבי הביובית מותקן כל הציוד הדרוש לטיפול נכון ומהיר בבורות ספיגה. במקרה של תקלה הצוות מצליח לפתור במהרה את הבעיה, לשאוב את התכולה ולמנוע זיהום סביבתי. שירותי הביובית מיועדים גם לשאיבת בורות שמן.


לפרטים והזמנות התקשרו:

או השאירו פרטים:

logo בניית אתרים